menu

Ránk lehet
számítani

A kerületi közösség bizalmából négy éve azon dolgozunk, hogy Pestszentlőrinc-Pestszentimre élhető, szerethető, otthonos és folyamatosan fejlődő kerület legyen. Ennek bizonyítékai, négy év kitartó munkájának gyümölcsei az itt bemutatott fejlesztések. Ránk lehet számítani.
Szaniszló Sándor
polgármester

Átadtuk a BUD Arénát

Felújítottuk az Akali tábort

Megújult az Üllői út

Biztonságos Üllői út

Modernizáltuk és biztonságossá tettük az Üllői utat

Az Üllői út kerületünket érintő szakaszát teljesen felújítottuk, biztonságos, járdaszigetes zebrákat létesítettünk, kiszélesítettük a megállókat, alacsonypadlós járművekre cseréltük a régieket.
Akali18 újratöltve

Felújítottuk az Akali tábort

Teljesen megújult az önkormányzat tábora Balatonakaliban. Így évente több ezer kerületi gyermek teljes komfortban élvezheti a nyaralást.
Megújul Rendelők

Megújulnak a kerületi rendelők

Az önkormányzat könnyen megközelíthetővé és kényelmesen használhatóvá teszi a kerületi rendelőket. Hamarosan elkészül a Zsebők Zoltán Szakrendelő is.
Vakáció 18

Nyári gyermekprogramok a kerületben

Teljes nyári gyerekprogram-katalógust készítettünk, hogy segítsük a kerületi családokat.
Biztonságos utcák

Forgalomcsillapítás az itt élők biztonságáért

Több kereszteződésbe közlekedési lámpát telepítettünk, a kritikus helyeken zebrákat és megemelt úttestet építettünk, kicseréltük a lámpaoszlopokat, és több helyen sebességmérő kamerákat fogunk telepíteni, hogy a kerületben élők biztonságosan közlekedhessenek.
Közösségi Tervezések

Együtt találjuk ki a kerületet

Kerületünk több helyszínét, például a Bókay kertet, a Kondor sétányt vagy a Vásáros teret a közösség ötleteivel, segítségével építjük át. Ezek a közterek úgy újulnak meg, ahogy az itt élők szeretnék.
Bud Aréna

Teljesen újjáépítettük a Lőrinci Sportcsarnokot

Szinte az alapoktól építettük újjá a kerület kézilabdacsapatának otthonát, hogy a BUD Arénában, ebben a modern, profi sportcsarnokban élmény legyen a szurkolás.
Városkártya

Bevezettük a Városkártyát

A Városkártyával a kerület száznál több elfogadóhelyén kaphatunk komoly kedvezményeket. Pizza, manikűr, uszodabérlet vagy koncertjegy - a városkártyával a kerületi lakosok havonta több ezer forintot is megspórolhatnak. A kártyát beépítettük a BP18 mobil applikációba, így okostelefonnal is könnyen használható. Nem csoda, hogy már több mint tízezren regisztráltak rá.
Havanna Piac

Átadtuk az új piacot a Havannán

Teljesen újjáépítettük a Havanna piacot. Új, állandő épületet, új burkolatot, új vizesblokkokat, illemhelyeket kapott, és akadálymentesen lehet közlekedni a kerület egyik legnépszerűbb kereskedelmi központjában.
Játszóterek

Felújított kerületi játszóterek

Hét kerületi játszóteret tettünk biztonságosabbá és izgalmasabbá új játékokkal, mászóvárakkal és különleges berendezéssel.
Gyermekorvosi Rendelők

A kerületi gyerekek egészségéért

Átadtuk Pestszentimre teljesen új gyermekorvosi rendelőjét, illetve felújítjuk a Havanna gyermekorvosi rendelőt, és saját költségen beszereztünk számos gyógyászati berendezést.
Nagykőrösi út felújítás

Felújítjuk a Nagykőrösi út legveszélyesebb szakaszát

A Nagykőrösi út legveszélyesebb szakaszának felújítását már nem lehetett tovább halogatni. Bár nem a kerületi önkormányzat kezeli, de saját forrásból felújítjuk a Nagykőrösi út legrosszabb állapotú szakaszát, hogy a kerületiek biztonságosan közlekedjenek.
Parkolók

Több parkolóhely a kerületben

Komoly parkolóépítési programot indítottunk, hogy a lakosokat ne zavarják a tilosban parkolók, és a zöld felületekben ne tegyenek kárt az autók. P+R épült Pestszentimre vasútállomáson, és sok új hely létesült a Lakatos-, a Havanna- és a Szentlőrinc- lakótelepen.
Útfelújítások

Felújítjuk a kerület utcáit

Számunkra a legfontosabb, hogy a kerületiek biztonságosan és balesetmentesen juthassanak haza, ezért több mint húsz kilométernyi úttestet és hatvan kilométernyi járdát újítottunk fel és burkoltunk le.
Tomory Lajos Múzeum

Felújítottuk a Herrich-Kiss villát

Kerületünk egyik legrégebbi épülete a Herrich-Kiss villa, ahol most a Tomory Lajos Múzeum található. Az évek során fokozatosan újítottuk fel az ismét teljes szépségében ragyogó épületet.
Bókay Park

Görparkot építettünk a Bókay-kertben

A főváros legújabb komplex adrenalin-parkját hoztuk létre a kerület szívében. A szuper, minden igényt kielégítő pályán a deszkások, görkorisok, rolleresek, streetboardosok, BMX-esek egyaránt trükközhetnek kedvükre.
Zöld Kerület

Otthonos és zöld kerületet építünk

Azon dolgozunk, hogy városrészünket megőrizzük Budapest egyik legzöldebb kerületének, és otthonos, emberléptékű maradjon. Nézze meg, mit teszünk ezért!
Gondoskodó kerület

Az önkormányzat gondoskodik közösségünk segítségre szoruló tagjairól. Azokról az itt élőkről, akik koruk, egészségi állapotuk, családi körülményeik vagy rajtuk kívül álló okok miatt valamilyen szükséget szenvednek.